středa 22. února 2017

Moje první hra - GameMaker Studio

Ahoj, vítejte na mém blogu, od nedávné doby jsem se začal velice zajímat o programování, vývoji her a elektronice. Začal jsem dělat svou vlastní hru v programu jménem GameMaker Studio. Toto studio se mi velice líbí k jednoduché hry není zapotřebí umět programovat, ale pokud jej budete používat dosáhnete kvalitnějších výsledků. Já jsem sledoval hodně tutoriály a poté začal vytvářet svoji hru. Nesmíte od toho ale očekávat, že vaše první hra bude nějak známá a dokonalá. Ve Studiu můžete dělat jen 2D hry, a proto nečekejte mnoho. Budete se muset poprat se vším jako je chůze, skákání, gravitace, přechod do dalších úrovní, přičítání skóre a plno jiných. Doporučuji vám si Studio vyzkoušet a pokud vás bude bavit, pořád zkoušet a vytvářet lepší a lepší projekty. A jedna rada na závěr: Na začátek bych nijak neřešil grafiku hry, stačí si jen nakreslit obrázek v Photoshopu nebo rovnou ve Studiu, hlavní je zjistit jak vše vůbec funguje. Děkuji všem za přečtení mého článku a přeji hodně povedených her :)




Zde máte odkaz na moji první hru

Žádné komentáře:

Okomentovat